fredag 27 augusti 2010

Dagens naturliga

Idag plockade jag fram min Cliniquepalett och körde på skuggorna ur den.


Jag har använt alla utom den längst ner till vänster. Jag ramade in ögat med Urban Decays 24/7-penna i färgen Bourbon (ej med på bild).

Jag använder sällan pudret och rouget då båda är något för ljusa för mig. Rouget syns knappt på min hud. Däremot använder jag ibland läppfärgerna. Det som är bra med dem är att de ligger i en egen låda under som man kan dra ut. Det gör att inte puderprodukterna pudrar av sig i dem och allt hålls fräscht.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Finfint! Clinique är verkligen mästare på färger som dessa!

Tina (Beleza) sa...

Naturligt är aldrig fel. Snyggt! :)

Ninni sa...

Jag gillar naturligt, detta är så väldigt typiskt Clinique.

Honi sa...

Less is more ibland :) fint!

Ninni sa...

Ja, enkla grejor är ibland bra.