torsdag 26 augusti 2010

Liten blomma

I Algeceiras utkant ligger ett alldeles nytt köpcentrum, det var inte klart förra året när vi var där. Bl a finns där den engelska lågpriskedjan Primark. Jag var mäkta besviken förra året när jag upptäckte att de inte hade öppnat ännu kan jag lova. Det blev inga stora inköp när vi var där nu, för det mesta kändes som rätt dålig kvalitet, ni vet sånna där billiga t-shirts som tappar formen efter första tvätten. Men jag köpte lite underkläder till mig och barnen, dynor till våra utemöbler i Spanien och så köpte jag denna lilla blomma:

Visst är den söt? Jag har redan använt den flera gånger.

Den passar jättebra till "greiga" skuggor såsom t ex Max Factors Burnt bark. Och ja, jag vet att jag har märken efter solglasögonen... jag har alltid det efter sommaren.

5 kommentarer:

Honi sa...

Det finns mycket skit på Primark men jag har faktiskt några grejjer som jag haft i flera år som fortfarande är fina. Bla ett par joggingbyxor och en riktigt fin huvtröja :) Deras underkläder är bra också!

Ninni sa...

Ja, jag köpte fem par trosor för 4 euro. Kanske inte jättebra kvalitet, men helt rätt modell för mig samt att vita trosor ändå blir grådassiga så fort och då kan man kasta dem och köpa nya istället.

Caroline/StyleFile sa...

Jo de är riktigt fina färger men jag är glad att det inte finns något jag måste ha i kollektionen ;)

Kerstin sa...

Den ser jättefin ut! Passar perfekt =)

Sminkan sa...

Jättefin liten blomma Den klär dig!