lördag 1 mars 2014

Essence - Bird of Paradise

Jag plockade ju på mig ett par lack när vi var i Kiel häromhelgen, ni har redan fått se turkosblå Splash! Jag köpte även det här lacket som är ett effekt-lack som man kan använda utanpå andra lack eller för sig själv. Fast jag gillar det inte alls visade det sig.
Målat på ett papper kan det väl gå an, då ser man ju att det är pastellfärgade små stav-konfettis. Men kolla nedan...
Alltså jag får upp en bild av håriga ben i mitt huvud. Ja, jag vet att det är en osmaklig beskrivning, men så är det. Tur jag testade på ett papper först över lite olika lack för detta hade varit att förstöra en manikyr! Näe, det här är inget för mig. Jag tänker ge bort det till någon som uppskattar det bättre.

4 kommentarer:

Elena sa...

Haha, ser ut som färgglada luddiga tröjor enligt mig. Men inget jag skulle vilja bara på mina naglar.

Ninni sa...

Nej, vet inte varför jag köpte det. Troligen för att jag inte hade ngt lack m stavglitter.

Kerstin sa...

Beskrivningen låter passande tycker jag :)

Ninni sa...

Hahaha, ja....