söndag 23 mars 2014

Fyndsugen?

Är du lite shoppingsugen? Jomen det är man väl alltid? Just nu är det stor rea på Allbeauty, massa grejor till bra priser. Feelunique har en outlet i sin webshop just nu, ser en del riktiga godingar som t ex foundation från Benefit för under 150:- och Lancôme-läppstift för drygt 120:- (hittar samma på Kicks för 295:-). Beautybay har 15% på allt idag med koden TIMETOSHINE. Ja, listan kan göras lång men nu ska jag ta en promenad istället för att sitta här och ta upp er tid. Hej hej!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Frestare där! Vågar nog inte gå in och kolla! Såå mycket man vill ha...

Ninni sa...

Hahaha! Ja, jag har själv svårt att hålla klickfingret i styr. Men jag ska ju resa både till Berlin och NY under våren så jag får hejda mig lite. Helt köpstopp har jag dock inte, en och annan smågrej har jag köpt på sistone, men inga dyra grejor.