torsdag 6 mars 2014

Matis - Réponse Vitalité Energising Scrub. Den är min igen!

För ett tag sedan hade Dermarome en tillfällig utförsäljningsbutik på nätet. Dermarome har agenturen till märken som Avéne, Decléor, Bare Minerals, Bliss och Matis här i Sverige. Bara bra märken alltså.

Jag jublade när jag såg att det fanns lite rea-produkter från mitt favvomärke Matis till superpriser för de är rätt dyra annars. Den här ansiktspeelingen är nämligen den bästa jag provat någonsin och jag blev därför otroligt glad att den fanns på rean. Jag har haft den förut och skrivit om den här. Det inlägget var från 2011 och jag känner fortfarande likadant, det är helt enkelt en ljuvlig produkt och jag är väldigt glad att jag lyckades lägga vantarna på en tub. Jag tror nämligen att denna kanske är på väg att utgå. Jag vet inte om detta är samma fast i ny förpackning, någon som har koll? Om ni ha en tub av denna och vara säkra på att få exakt samma produkt så finns den här. Jag älskar den goda doften, den krämiga konsistensen, kornen och förpackningen - ja allt! Nästan så jag vill äta den, hihi.

Jag hoppas att den tillfälliga rea-butiken återkommer för jag gjorde fler fynd där som ni kommer att få se framöver. Det var en rejäl låda godsaker som kom i posten.

2 kommentarer:

Minerva sa...

Läge för fynd alltså! Kan du inte berätta hur du fick den informationen?

Ninni sa...

Undrar om det inte var via Facebook.... Är lite osäker. Eller om jag fick mail. Fasen, jag har glömt, men jag tipsade er om rean när den var så håll utkik om det sker igen för då skriver jag om det.