tisdag 25 mars 2014

Omgnailstrips

Ni vet ju hur förtjust jag är i Sally Hansens nail polish strips, jag tjatar ju inte om något annat. Häromdagen snubblade jag över en sida som heter Omgnailstrips. De har liknande nagellacks-etiketter som också är gjorda av nagellack och de ser riktigt tunna och fina ut. Eftersom de har gratis frakt samt att man får fyra sorter för tjugo dollar så har jag slängt in en beställning för att testa. De kostar således strax under 35:- för en omgång, vilket är mycket bra pris om de är lika bra som Sally Hansens etiketter. Jag lovar rapportera sen. Jag köpte bl a mönstret ni ser ovan. Har ni testat dessa?

5 kommentarer:

Anonym sa...

I have been using them for about 6 months and they easier to apply and they have some really cool designs.

Lotta L sa...

Den ser häftig ut! Läckert mönster.

Ninni sa...

Oh lovely, I have international readers! Lotta lovar visa snart!

Lackert sa...

Har aldrig testat. Men så många olika fina det fanns på sidan :) måste nog ta en närmare titt

Ninni sa...

Ja, eller vänta tills jag testat ifall de inte är bra... :-)