lördag 22 mars 2014

Waterclouds lanserar reseförpackningar

Waterclouds är ett märke som jag gillar, de har jättebra hårprodukter. Nu lanserar de reseförpackningar, så himla bra inför sommarens semesterresor. Flaskorna rymmer 70 ml och kostar 40:-/st, de finns i följande varianter:

  • color schampo
  • color conditioner
  • repair hairmask
  • repair schampo
  • volume schampo
  • volume conditioner
Waterclouds säljs hos frisörsalonger runt om i landet. Jag tycker att de flesta märken borde lansera reseförpackningar, det är en bra grej.  



2 kommentarer:

Lotta L sa...

Praktiskt med reseförpackningar! Jag brukar annars köpa dom här små plastflaskorna på apoteken för 10-12 kronor och fylla på. Biltema har en liten neccesär med små plastflaskor för en tjuga har jag för mig. Finns små burkar där också. Men det är ju praktiskt med små "färdiga" redan, även om man bara vill testa och se hur produkten är.

Ninni sa...

Ja, tomflaskor är ju toppen, vet att det finns i Ullared också. Jag har sånna från Spanien och man kan även beställa på eBay. Att jag tipsade om dessa har att göra med att jag gillar märket och det är ju perfekt att köpa mindre förpackningar om man vill prova utan att behöva köpa fullstorlek också. Dessa är inte bara bra, de doftar underbart också. Glömde nämna det.