söndag 2 mars 2014

Etude House - Color my brows

Just nu använder jag den här lilla saken flitigt. Jag har ju dragits med en ögoninfektion under veckan så jag har lagt lite extra krut på brynen istället, tur att de sitter en bit ifrån ögonen. Min infektion beror på att jag fick skräp i ögat så den var inte smittsam. Den här brynmascaran kommer från koreanska Etude House och jag är rätt nöjd med den faktiskt. Möjligen kunde den ha haft en mörkare nyans, jag har den mörkaste. Men ihop med en mörkbrun brynpenna så får jag till brynen riktigt bra med denna. Jag köpte min på W2Beauty där den kostar kring 60 svenska riksdaler. Shoppen är jättebra, hyfsat snabb leverans och man får finfina prover på köpet, frakten är gratis. Kolla in Etude House övriga produkter, de har massa kul saker, bl a massa fina nagellack. Etude House finns även hos en massa olika säljare på eBay.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Länge sedan jag hade den här typen av produkt. Jag brukar ta gelé på en ögonbrynsborste och borsta efter jag satt på färg. Men det är ju både enklare, snabbare och smidigare så här.
Hur gick badminton turneringen?

Ninni sa...

Gele funkar ju också, annars finns det ju en variant på H&M som är helt ok. Gulligt att du frågar om badmintonen. Sonen gick vidare i första men åkte sen ut, det var så jämna matcher att jag nästan bet naglarna av mig, hihi.