onsdag 10 augusti 2016

Catrice Softly Touch Shadow

Ni vet att jag gillar budgetmärket Catrice, det vore toppen om det kom till Sverige, speciellt om de kunde hålla de låga priserna som finns i t ex Tyskland. De gör snygga produkter till bra pris. Jag har dock inte varit så nöjd med mascarorna och ögonskuggorna. De senare har haft rätt dåligt med pigment. Men så sprang jag på den här skuggan som kommer från kollektionen Net Works, dessa fanns i tre nyanser tror jag, men jag hittade bara en tyvärr.  De finns dock på Kosmetik4less om ni är sugna.
Detta är alltså en kräm-puder-skugga, ja något mellanting. Så mysig konsistens. Min nyans heter Melt Down Brown och är faktiskt den mörkaste märkligt nog.
Himla fint skimmer ger den, man kan lätt använda den både som highlighter och ögonskugga.
Catrice får gärna komma ut med fler sånna här för jag är väldigt förtjust! Dessutom kostar de bara kring fyra euro. Jag ser på nätet att det finns ett rouge som också heter Softly Touch och jag undrar hur det är i konsistensen, någon som vet?

1 kommentar:

Kerstin sa...

Den ser väldigt snygg och intressant ut!