måndag 14 juni 2010

Klicketiklick


Utan att jag ens vet hur det gick till så hade jag beställt sex stycken nya Orly-lack från Head2Toe... Bl a tre av lacken från nya kollektionen Viva! Skippade det ceriserosa för jag har två alldeles förträffliga sådana i samlingen redan så det kändes onödigt.

Just nu får man en miniflaska med Top2Bottom-lack för varje lack man beställer ur denna kollektionen. Jag beställde även det ljusblå från Sweet collection och då får man matchande läppglans (hoppas inte det är blått då...). Missade tyvärr att man just nu får 5% om man fyller i koden JUN05 vid utcheckningen i min iver, men det hade ändå bara blivit nån dollar i rabatt så det stör mig inte så mycket.

6 kommentarer:

Swooey sa...

Oj då. Det var en stor beställning. Blir sugen...Men nä jag får inte köpa några nagellack.

Sminkan sa...

Härlig beställning!

Ninni sa...

Det stod liksom Ninni på grejorna och då var det svårt att motstå.

ingegerd sa...

hej du!!Ja det är första så det är både roligt o lite skrämmande!=)
Galet va snygga lack!!

Emma P sa...

Wow, det var ju värsta bra erbjudandena ju!

Ninni sa...

Ja, visst var det bra!