onsdag 16 juni 2010

Nytt igen från Oriflame


Förlåt att jag varit lite frånvarande här på bloggen, jag har varit bortrest med mina barn några dagar och det var varit fullt upp. Nu är jag hemma igen och är jättesugen på bloggen! Det kan dock blir lite såhär under sommaren och speciellt i augusti kommer det nog att blir lite tyst för då är jag i Spanien i fyra veckor och inläggen kommer nog lite sporadiskt då. Detta inlägg hade jag skrivit i förväg, därav konstigt datum...

När min kollega L lägger fram nya Oriflame-katalogen på bokhyllan på jobbet så kastar sig tjejerna på den. Det är alltid en massa kul nyheter och sånt och de håller bra priser på det mesta. Denna gången "råkade" jag beställa duschcremen Pink Grapefruit & Ginkgo som doftar gott av grapefrukt. Beställde även handcremen Happy relaxing med apelsindoft (den fanns i fler dofter om jag minns rätt). När jag smort händerna med denna handcreme så kan jag inte sluta sniffa på mina händer för den doftar helt fantastiskt! Ja, jag tror jag måste smörja in händerna nu med detsamma faktiskt! Märks det att jag gillar citrusdofter?

Inga kommentarer: