onsdag 16 juni 2010

Lite gratisgrejor


Om man nominerade sin mamma till världens bästa mamma hos Nivea så fick man ovan finafina premier. Nu skulle jag ju gärna nominerat min mamma ändå, men jag blev glad när dessa dök upp i brevlådan idag.

I förra numret av tidningen Elle fanns en kupong att man fick hämta ut schampoo, balsam och inpackning från Just Glow i närmsta H&M-butik. Jag hade lagt kupongen i väskan och det tog mig säkert två veckor innan jag kom på att den sen låg där. Frågade lite på måfå i H&M-butiken på Kungsgatan för jag trodde absolut att grejorna var slut för länge sen. Men se, de hade precis fått in en leverans. Jag har inte testat detta märke och har väl inte alltför stora förväntningar, men de doftar gott i flaskan och jag tänker såklart ge dem en chans.

2 kommentarer:

Beauty by Tanci sa...

Käckt med sådana erbjudanden :)

Ninni sa...

Ja,sånt går ju alltid åt...