tisdag 1 juni 2010

Parfym nr 13: Pink sugar från Aquolina


Såhär beskrivs doften: Aquolina Pink Sugar Eau de Toilette har en varm underbar doft som håller sig kvar hela dagen. Doften är lekfull och lockande precis som härlig rosa sockervadd. Hela Pink Sugar-serien för dina tankar tillbaka till en värld med godis och sockervadd. Den ska dofta bl a bergamott, apelsin, lakrits, röda frukter och vanilj. Den ska även ha en basnot av mysk.

Såhär tycker jag: Någon mysk känner jag inte av som tur är. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Den doftar lite som sockervadd faktiskt så det stämmer. Jag gillar den ganska mycket men inte så att jag skulle köpa den. Den får en trea i betyg av mig. Ingen riktig favorit, men skulle funka som vardagsparfym.

Nästa doft för test blir: 14. Pur Désir de Pivoine från Yves Rocher.

2 kommentarer:

Basteth sa...

åh, åh, åh, jag som älskar pink sugar. Känns som att flytta in i en fruktsallad med sockervadd på.:-) Men smaken är som baken och tur är väl det.:)

Ninni sa...

Ja, fast jag tycker den är helt ok, men inte nån favorit bara.
:-)