söndag 10 oktober 2010

Gold Bond Ultimate


Ni vet ju redan att jag älskar småprodukter, gillar inte när grejorna räcker så länge att man hinner tröttna. Om man gillar en produkt jättemycket kan man ju alltid köpa den igen istället. Storpack tycker jag passar bättre när det gäller toapapper och sånt. På apoteken i New York fanns alla möjliga smågrejor för ingen peng alls. Den här lilla tuben hittade jag inne på Walgreens framme vid kassan, det fanns även större flaskor. Den innehåller Aloe vera, samt vitaminerna A, C och E. Tuben rymmer 28 gram så den är inte stor alls och jag tror jag gav nån dollar eller två för den. Jag tänkte ha den till mina hälar och även till andra ställen där jag blir torr. Testade den igårkväll och den doftar svagt och fräscht och känns sådär lagom fet.  Har ni testat den?

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag tycker precis som du om små resp stora förpackningar. Smått är gott!

Ninni sa...

Mycket roligare att prova många sorter! :-)

Badbomben sa...

Har ej testat denna men helt amen med småprodukter. Lättare att ta med sig, man hinner inte bli uttråkad, kan oftare prova på nytt osv;)

Maria, Hjärterdam sa...

Ja man har ju färger man tycker mindre bra om men jag tror att jag använder de flesta färger någon gång ibland ändå =)