lördag 9 oktober 2010

Sephora by OPI - Skinny jeans

Jädrars att jag alltid missar solljuset, när jag kom hem från stadsturen hade solen redan försvunnit bakom grannhuset. Annars hade ni fått se det fina guldskimret i detta lack. Det är nämligen ljuvligt. Men faktum är att jag nog tycker det är snyggt på bilderna ändå. Vad tycker ni?
Lite kanske man kan ana av skimret på den nedre bilden. Lacket var jättebra att måla med, penseln var sådär mellanbred. Torktiden var ok med Orly's snabbtorkande överlack In a snap. Två lager använde jag även om ett täckte rätt fint. Det håller bäst när man målar två tycker jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vacker färg ! :)

helen sa...

den färgen var ju grymmt snygg :)

Ninni sa...

Ja, det här lacket är en riktigt goding! :-)

Kerstin sa...

Galet fint!

Ninni sa...

Jag sitter här och tittar på mina naglar och älskar färgen! :-)

Sminkan sa...

Riktigt snygg färg!