fredag 10 april 2015

Grape Pop och lite mer lila...

Tänk vad mycket enklare det är att fota nu när ljuset är tillbaka! Under vintermornarna är det omöjligt för mig att få till foton innan jag sticker till jobbet och de dagar jag jobbar hemma är jag ofta för lat att sminka mig. Häromdagen kom jag på att skulle fota lite innan jag cyklade till jobbet för jag provade ännu ett av Clinique-Pop-läppstiften. Jag får lust att måla läpparna med de stiften hela tiden!
Här ser ni Grape Pop, det stift från serien som är mest lila i nyansen. Kände mig lite modig faktiskt! Visst är nyansen kul?
Jag gick lite all-in på lila den dagen för jag hade lila klänning och så använde jag min Givenchypalett, ni vet den som ser ut som en liten byrå. Paletten ser ni här.

2 kommentarer:

Lackert sa...

Åh vilken snygg nyans :) I dag var det riktigt skumt hur länge det var ljust på kvällen :D

Ninni sa...

Ja, visst är det härligt! 😄