tisdag 10 februari 2015

Deborah Absolute Hi-Tech Mascara

Just nu använder jag en gammal favorit på mascara-fronten. Detta är min andra förpackning av Deborahs Absolut Hi-Tech Mascara, ni kan se mitt förra inlägg här. Jag brukar sällan köpa samma mascara två gånger eftersom det ständigt lanseras nya sorter som jag vill prova, men denna gillar jag så mycket att jag slog till på ett exemplar till när jag var i Spanien. Är ni sugna på den så finns den på Eleven för bara 129:-, det tycker jag är ett superpris för en riktigt bra produkt.
Ett lager har jag lagt här, ser ni vilken volym? Jag tycker fortfarande att borsten skulle vara lite smalare längst ut för mer precision, men i övrigt har jag inget att klaga på alls.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Tack för tips! Letandet efter den perfekta mascaran är väl evig! Typ. Den som jag ständigt återkommer till är Max Factors 2000 Calorie. Har faktiskt köpt flera stycken, men det är ju kul att testa nytt.

Ninni sa...

Visst är det! Men skönt att ha en man kan lita på också...