torsdag 12 februari 2015

Estée Lauder - Pure Color Gelée Powder Eye Shadow Cyber Lilac

Detta måste vara skuggan med det längsta namnet ever... puh. Men kolla vad fin den är! Jag hade turen att få köpa denna skugga av en tjej i en Facebook-grupp som jag är med i. Den var helt ny och oanvänd och jag fick den till fyndpris så jag är mycket nöjd. De här skuggorna har funnits ett bra tag, men jag tycker att nästan 300:- för en singelskugga är lite för mycket så därför har jag låtit bli att köpa.
Älskar den blanka ytan, knappt så jag vågade röra vid den...

Som alltid med Estée Lauders produkter så är förpackningarna lyxiga och ligger tungt i handen. Det känns verkligen att detta inte är en budgetprodukt.


Finishen är lika glansig och fin som skuggan är i dosan, det ska bli kul att testa denna på ögonlocken.

5 kommentarer:

Lotta L sa...

Herregud så fin! Helt enkelt skitsnygg! Man får kanske se den i en sminkning?

Minerva sa...

Ååh, så läcker!

Lackert sa...

Oh hjälp!!! Sååå vacker ju

Ninni sa...

Haha, ligger så mycket efter på sminkfronten... Ska försöka bättra mig. 😉

Kerstin sa...

Vilken skönhet!