lördag 14 februari 2015

Tio tomma


  • Bioline AGE The Serum, detta har jag recenserat här. Gillar!
  • Apolosphy handtvål Black Cherry, denna var jag inte helt förtjust i. För det första så trodde jag den skulle dofta åtminstone lite åt körsbärshållet, men det gjorde den inte. För det andra så tyckte jag den kändes lite uttorkande och så läckte pumpen så att det blev kladdigt omkring... gillade citronvarianten mer även om pumpen läckte även på den flaskan. 
  • Family Fresh duschkräm i doften Pear Lily, denna köpte jag på Rusta i ett anfall av nostalgi. Vi hade ofta duschkrämer från Family Fresh när jag bodde hemma. Fast denna var faktiskt lite trist och jag är inte ledsen att flaskan är slut. 
  • Matis Réponse Vitalité Energising Scrub, min absoluta favoritpeelingkräm någonsin, detta är min andra tub och jag är ledsen att den är slut... :-( Kommer säkert köpa igen, men har andra peelingkrämer som måste testas först. 
  • CND Hand & Body Scentsation Sunset Bloom lotion, väldoftande lite lagom återfuktande lotion som har bott i min gymväska. Helt ok! 


  • Blistex läppcerat Simple and sensitive, jag brukar gilla Blistex-ceraten, men detta luktar härsket så jag tror det var gammalt så gick inte att använda. Usch!
  • Två Eos-stift, detta är kärlek på kula! Älskar dessa och har skrapat ur dem till sista gnuttan! Tur jag har fler. Har ni inte testat Eos läppcerat så gör det! 
  • Hanskin BB-kräm från Sydkorea i miniförpackning, mycket trevlig och gav fin finish. 
  • Molton Brown Eye-resque ultracool, ögonkräm. Jag brukar faktiskt inte gilla det här märket något vidare, men den här ögonkrämen var skön och kändes lite svalkande samt inte så fet. Lyckades faktiskt använda upp hela innehållet. Har för mig att denna kom i ett provkit jag köpte på Oslos flygplats. 

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Är också himla förtjust i eos-bollarna. Nils gillar dem ännu mer, han har snott båda och kallar dem läppstift :)

Ninni sa...

Märkligt, de går hem även hos min ena 14-åring....

Helena/LipGloss Bitch sa...

Haha, ja Family Fresh är ju sån himla nostalgi :)

Ninni sa...

Typiskt 70-80-tal liksom! :-)