fredag 13 februari 2015

Elisabeth Arden Beautiful Color Luminous Lip Gloss Rose Créme

Jag vet, det blir mycket Daisy Beauty Expo-grejor i bloggen just nu. Men jag fick ju med mig så många fina saker som jag vill visa er. Idag gäller inlägget ett läppglans från Elisabeth Arden. Dessa, är vad jag förstår, nya i sortimentet och vi som besökte DB Expo fick välja oss varsitt gloss i lämplig nyans, så lyxigt när man får välja!
Jag tror inte ni blir förvånade när ni ser vilken färg jag valde för jag gillar ju ljusa nyanser på läpparna, detta är Rose Créme.  Jag blev ordentligt förtjust i både formulan, som känns vårdande med bl a mango- och sheasmör, och doften som är lite åt mintkola-hållet. Mums! På locket ser ni den klassiska röda dörren som är ett signum för Elisabeth Arden.
Applikatorn är platt, det framgår inte av bilden tyvärr, jag skulle ju ha vänt den så hade ni sett det såklart.. Hylsan känns otroligt lyxig och på andra sidan av den finns faktiskt en spegel! Dessa gloss finns i svenska butiker nu och kostar 245:-/st.


Jag trivs så bra i detta gloss att jag var tvungen att lägga in lite olika bilder så ni ser ordentligt. Jag fick även med mig lite prover på hudvård från märket mm, men de får ni se vid senare tillfälle.

Ja, ni ser vilka härliga nyanser vi hade att välja på och det fanns även fina läppstift, skuggor, pennor och foundations att titta närmare på.

Inga kommentarer: