onsdag 4 januari 2012

Tio tomma

 Nytt år - ut med det gamla in med det nya!
-Organic Indulgence duschkräm - usch och blä, se info här. Denna använde jag en gång och aldrig mer. Visst var det lurigt för tuben ser så fin ut...
-The Body Shop Earth lovers Pear & Lemongrass duschkräm, inget vidare den heller, men använde slut iaf. Se här.
-Hydra Specific ansiktsrengöringsmousse från Yves Rocher, se recension här.
-Coconut & Almond Handwash från Boots, ganska medioker handtvål som gjorde sitt jobb utan att torka ut nämnvärt.
-Avene läppcerat, recension här.
-Chap Aid körsbärscerat från Walgreens, helt ok läppbalsam.
-Crabtree & Evelyn handkräm i doften Summer Hill, detta är nog min favvodoft av C&E's doftserier. Deras handkrämer är dock ganska mediokra... kan tänka mig en bodylotion eller dusckräm från serien.
-The Body Shop Papaya body-butter, de här är ju underbara. Lagom feta och goa och doftar så gott! Såg att denna finns på rean nu, spring och köp!
-Estée Lauder prover på Resilience Lift Extreme dagkräm, går inte att göra en regelrätt recension på så små prover, men krämen doftade gott och var ganska fet så det är nog en bra vinterkräm, dessutom innehåller den spf15.  Räknade dessa som två... hihi.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Du är verkligen duktig på att göra slut på prover! Jag glömmer ofta bort dem hos mig...

Ninni sa...

Jag brukar ställa fram några stycken framför mina vanliga krämer, så måste jag använda dem innan jag får gå på burkarna igen. Jag gillar å andra sidan att testa nytt ju.