torsdag 15 mars 2012

Bra uppfinning för grå utväxt

Apoteken i USA är verkligen guldgruvor! Där kan man hitta produkter som inte finns här i Sverige. Kolla här, en hårmascara mot grå utväxt. Perfekt om man inte hinner färga håret. Tyvärr var denna lite fel färg för mig, jag har lite rödare nyans på mitt hår än denna, men den funkar i nödfall. Produkten tvättas ur med vanligt schampoo.
I ena änden sitter en mascaraborste och i den andra en skumgummiapplikator för applicering närmast hårbotten. Jag vet att bl a Isa Dora har hårmascaror, men jag vet inte om de täcker grå hår och varför har de inte fler riktiga nyanser av t ex brunt? Jag menar - lila och grönt känns inte riktigt som jag vad gäller hårfärg. Har ingen aning om vad jag gav för denna tyvärr, men jag tror inte den var dyr. Jag tror märket heter Irene Gari.

Inga kommentarer: