lördag 17 mars 2012

Sonia Kashuk - Starry Night

Sonia Kashuk är ett märke som jag aldrig provat förut. Det var egentligen inte färgen på detta lack som lockade mig utan mer att få prova märket. Köpte även en stiftconcealer som ni får se framöver. Ett nästansvart lack med lite skimmer kommer ju alltid till nytta, tänkte jag...  det funkar ju bra även under glitterlack och så.
Bra täckning, två lager räckte och helt ok torktid med Seche Vite's snabbtorkande överlack. Bilderna är tagna någon dag efter lackning för det var mörkt när jag målade.  Jag köpte mitt lack hos Target, som är en butikskedja som har allt från kläder, till husgeråd, till mat till skönhetsprodukter. Butiken var jättestor, köpte även skor, en klänning och en tröja där (ja, förutom en massa smink förstås).
Här ser ni närbild på skimret, fick inte till nån riktigt bra bild på naglarna och dessutom är mina nagelband ganska torra just nu trots att jag smörjer och smörjer med både olja och kräm hela tiden. Jag kan inte låta bli att riva på dem när det blir flikar och det är ju inte så bra... ska skärpa mig!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Snyggt! Alltid spännande att testa nya märken!

Ninni sa...

Ja,fast det fanns inte så mycket kul...