lördag 9 juni 2012

Nageldekor från Essence

Lågprismärket Essence har ju massa kul produkter. Jag har ju tidigare visat er en hel bunt med nagellack. I Frankfurt köpte jag även de här nagel-etiketterna. Jag passade på att använda dem till firmarfesten i fredags. Jag gav 0,95 euro för dessa för de var på rea, alltså inte ens en tia i svenska kronor. Behöver jag säga att jag älskar Essence?
De var inte helt lätta att applicera och de blev lite bubbligt här och där, men helt ok för en kväll tycker jag!
Jag gillar färgerna och de passade perfekt till min fest-topp som hade samma färgställning. Tånaglarna målade jag ceriserosa i OPI-lacket Koala Bear-y.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jättefint! Jag är en himla fånig typ som ännu inte testat de liknande nagelgrejer jag köpte i höstas...

Ninni sa...

Men tiden går ju så himla fort....