söndag 21 juli 2013

Guld-liner

Jag får inte lust att sminka mig så mycket den här årstiden. Dels ser jag mycket piggare ut nu när jag har lite färg och så är jag lite lat också. Jag är sugen på produkterna, men inte att använda dem konstigt nog. Här har jag verkligen gjort det enkelt för mig och bara dragit en liner med en guldfärgad penna från Bare Minerals.
Pennan heter 5 AM och är väldigt guldig och fin, den är hur mjuk som helst att måla med och sitter jättebra. Helt klart i klass med Urban Decays 24/7-pennor.
Jag är t o m lat när det gäller håret och här drog jag bara tillbaka det med det fina hårbandet jag köpte på Primark.
Läpparna fick lite lagom färg med Revlons läppkrita från serien Just Bitten, tyvärr vet jag inte vad färgen heter för jag kan inte hitta den just nu. Trodde den låg i handväskan, men den har fått fötter... den är iaf väldigt skön på läpparna så jag hoppas verkligen den dyker upp igen.
 Mascaran är är IsaDoras Build up, den verkar väldigt lovande!
 Visst ser Revlonpennan fin ut? Måste leta ordentligt efter den.
Lagom skir men går att bygga upp om man smetar på ordentligt. 
Tänkte också visa er hur härligt guldig Bare Minerals-pennan 5 AM är. Gillar!

5 kommentarer:

omygloss sa...

Superfint! Speciellt ihop med hårbandet :)

Ninni sa...

Tack! :-)

Lotta L sa...

Jättefint! Och hårbandet är hur snyggt som helst!

Kerstin sa...

Urfint, både hårband och kajal! Jag sminkar mig inte heller så mycket nu. Det är ju faktiskt ganska skönt :)

Ninni sa...

Tack!