fredag 26 juli 2013

Moment Fluor 02

Här har vi ett av lacken jag köpte i Spanien, jag hittade det i en av Kina-affärerna för en euro, snacka om att de där butikerna är guldgruvor. Såklart har de massor av krafs med dålig kvalitet också, men det här lacket är jag störtnöjd med förutom möjligen att det kräver tre lager, men det torkar å andra sidan rätt fort.
 Att få fram neonfärger på bild är omöjligt, lacket är alltså om möjligt mer knalligt i verkligheten.
Jag hittade faktiskt Moments hemsida, den är rätt fin! De verkar hänga med bra i modet. Jag köpte även ett svart lack från märket, det har jag inte provat ännu. Svarta lack är alltid bra även som underlag till glitterlack mm.
Och sen kan man ju alltid matcha sina neonfärgade naglar med ett ärtigt armband, även detta är köpt i Spanien, fast inte i år. Tror jag köpte det i en butik i Du Quesa.

4 kommentarer:

Lotta L sa...

Väldigt snyggt! Tycker mig se långa fina naglar! Hemligheten?....

Ninni sa...

De där naglarna var tyvärr ytterst tillfälliga, de kraschade typ dagen efter... Suck.

Minerva sa...

Superläcker färg!

Ninni sa...

Tack, visst är det!