måndag 29 juli 2013

Tar en liten paus

Jag älskar att blogga, men just nu använder jag inte så mycket skönhetsprodukter och är inte så sugen på dem som jag brukar vara. Strosar mest omkring osminkad eller med pyttelite mascara på. Har inte ens målade naglar. Därför tar jag en liten paus och återkommer när lusten är tillbaka och jag vet ju att jag ändå inte kan låta bli att blogga efter ett tag. Men om jag bloggar nu så blir det ändå inga bra inlägg. Dessutom har jag märkt att antalet läsare gått ned nu under semestertider så jag tror att de flesta av er ändå gör annat. Kram på er, nu ska jag laga lite mat och sen ska vi ut och bada en sväng!

5 kommentarer:

Lotta L sa...

Ja jag kommer att sakna dig, men jag förstår dig och du gör alldeles rätt! Njut av den sommar som är kvar, ägna dig åt sol, bad och familjen!
Jag kikar in då och då i alla fall, och så ser jag fram emot hösten. För jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka!
Kram på dig.

Ninni sa...

Lotta, jag kommer tillbaka snart. Kan inte du maila mig, jag har en sak jag vill fråga.

Minerva sa...

Men visst kommer du tillbaka?

Nina sa...

Pauser är välbehövliga ibland. Hoppas du har det bra.

kram
Nina

Ninni sa...

Jag kommer tillbaka snart! Hade lite annat att ta tag i bara, ge mig några dagar bara! :-)