torsdag 25 juli 2013

Nyheter från Apolosophy

Fick ett pressutskick från Apolosophy häromdagen. Jösses vilka finingar de kommer med! Kolla bara de härliga lacken på bilden ovan. Både klassiska och popiga färger. Jag tror redan de finns i butik för jag tyckte mig se dem när sambon skulle köpa tandpetare häromdagen. Jag har inga prisuppgifter, men de är inte dyra, skulle gissa på under femtiolappen för ett lack. Lovar visa lacken mer när jag testar dem snart! Ska snoka reda på priser också.
Inte nog med att det kom lack, Apolosophy kommer också med fina trioskuggor och solpuder. Jag gillar de moderna stilrena matta förpackningarna.
Här har vi trioskuggorna, från vänster:

-03 Romantic Pink
-02 Glamorous Grey
-01 Warm Brown

Naturligtvis skulle jag lagt dem i nummerordning, tänkte inte på det när jag fotade....
Romantic Pink

Glamorous Grey

Warm Brown

Solpudret jag fick heter 02 Dark Bronze. Det här kommer jag att gilla för det är inte orange och skimrar inte, perfekt!
Har ni testat några grejor från Apolosophy? Min favorit hittills är sololjan i sprayflaska med spf30, den är bäst!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Ögonskuggorna är jättefina! Vill ha alla tre, det är sådana färger som jag gillar. Tror jag har flera liknande bara...
Har för mig att nagellacken kostar 39 (gillar det oranga!) och skuggorna 119 eller nåt sånt. Jag har faktiskt inte testat något alls från Apolosophy än, hrm, måste vi ändra på.

Bella /Beauty by Bella sa...

Vilka fina och härliga produkter, framförallt ögonskuggorna! Love them!