tisdag 9 juli 2013

Victorias Secret på Landvetter

Jag hade läst på Daisy Beauty att Victorias Secret skulle öppna på Landvetter flygplats i utrikeshallen (finns även på Arlanda). När vi åkte till Spanien den 15 juni så stod det stora skyltar att butiken var under uppbyggnad. När jag var i Spanien så fick jag ett mail med en inbjudan till invigningen - jädrans typiskt att jag inte kunde gå!!! Den öppnade alltså när vi var i Spanien.

Dock hade vi mellanlandat på Kastrup på nedresan och där har de också en VS-butik. Jag slog till på en bodymist från Lovespell-serien. Tyvärr visade det sig inte vara min doft så jag gav bort den till en vän. På hemresan passade jag på att besöka den nyöppnade butiken på Landvetter och den är superfin! Dock var det jättelång kö så jag köpte inget för vi var trötta och ville bara hem vid det laget. Märket finns dock även på Eleven nuförtiden även om de bara har några få produkter. Butiken på Landvetter har både dofter, smink, underkläder, väskor och lite annat smått och gott så missa inte den om ni ska ut och flyga.

Inga kommentarer: