onsdag 17 juli 2013

No7

När jag var i Spanien så fick jag ett mail att jag hade vunnit produkter från No7 som lanserats bl a på Apotek Hjärtat. Jag tror att jag deltog i en Facebook-tävling innan jag åkte iväg, är inte helt säker... När jag kom hem så hade min goa granne räddat paketet som brevbäraren hade knölat ned i hennes brevlåda (visste brevbäraren att jag var bortrest?) så hårt att det gick sönder. Innehållet var dock helt. På bilden ovan ser ni vad jag vann, jag fick även ett rött nagellack, men det fick min granne som tack för att hon hållit utkik efter paket i trapphuset och tagit in dem till sig medan jag var borta.

Jag fick läppstift, läppglans, trioskugga, rouge, kajalpenna, mascara och nagellack.
Jag fick med en broschyr om No7's produkter, kul läsning! Min idol inom skönhetsvärlden är ju Lisa Eldridge och hon har designat en del produkter åt No7, det visste jag sedan tidigare. Vet dock inte om hon ligger bakom några av produktera jag vann.
Jag lovar visa produkterna lite mer ingående framöver, är det något speciellt som ni är nyfikna på?

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, vilken tur du har! Kram C