Jag är stamkund hos Feelunique, de har många bra märken, håller toppenbra priser och har alltid gratis frakt. Jag har handlat därifrån säkert 30 gånger. På sistone har jag haft anledning att vara i kontakt med deras kundservice vid två tillfällen och jag tänkte berätta om det:
Mitt första ärende handlade om att jag hade beställt en ögonpenna till min mamma. Jag mailade direkt när jag hade lagt ordern och frågade om de kunde skicka hem ordern till henne istället för till mig. Något gick snett och de cancellerade min order av misstag. Vips så hade jag fått en rabattkod på 10% och de bad mig lägga ordern igen. Behöver jag nämna att jag råkade addera några produkter till i den ordern? ;-)
Mitt andra ärende var igår, jag hade beställt ett flertal produkter vid Feeluniques rea-start och hade oturen att åka på tull. Feelunique ligger tydligen på Kanalöarna (?) och det är utanför EU varför risk för tull föreligger. Jag mailade in kvitto på de 210:- som jag hade blivit debiterat på postutlämningen och frågade om Feelunique ville ersätta mig. Det tog två timmar så fick jag ett mail att de satt in pengarna på mitt konto. Framöver kommer jag att dela upp mina inköp i mindre ordrar för det är ju lite bökigt och tullen gjorde mitt paket ordentligt försenat, men Feeluniques kundservice är det iaf inget fel på!
Hejja Feelunique!
5 kommentarer:
Toppen! Man blir glad när sådant händer!
Härligt med bra kundvård. Tack för tipsen om små orders, bra info för en eventuell framtida order.
Härligt med bra kundvård. Tack för tipsen om små orders, bra info för en eventuell framtida order.
Man måste ju uppmärksamma gott beteende likaväl som shoppar som inte sköter sig. Det är alldeles för lite beröm i den här världen.
Jag håller med! FU is cool. Har haft tull även på små ordrar, så det är ingen ide att splittra. Men har haft tullavgiften återbetalat alla gånger!
Skicka en kommentar