fredag 13 september 2013

Tio tomma


  • Schampoo för torrt hår från Syoss, detta har jag bara använt några gånger. Min ena son har använt resten av innehållet. Jag tyckte schampoot verkade helt ok och sonens hår har doftat jättegott.
  • I Love... Raspberry Blackberry, ganska blaskig, men doftar gott. Min andra son, är galen i bärdofter och så är även barnens far.
  • Rexona antiperspirant deo Aloe fresh, helt ok. Doftar gott och funkar bra, men 48 timmar är kanske lite väl mycket lovat.
  • Kératase Christallisté schampoo, helt ok schampoo som doftar gott. Skulle dock inte betala det höga pris som detta har här i Sverige. 
  • Kérastase Christallisté balsam, för att vara ett så dyrt balsam så tycker jag nog att detta var väl blaskigt och odrygt. Tycker nog att detta är den sämsta produkt jag testat från Kérastase, de brukar ha bättre kvalitet.


  • Dr Bronner Pure Castille Soap lavendel. Fick i en Glossybox nån gång, synd bara att jag inte gillar doften. Jag har haft med mig denna flaska när jag badat i en sjö efter sommarens löparrundor. Det är bra att den är miljövänlig så att det inte kändes dumt att släppa ut den direkt i sjön, men den är väldigt blaskig och så gillar jag som sagt inte lavendeldoft. 
  • NYX Color Lip Balm, helt ok, rätt skönt på läpparna och gav lite färg. Drygt.
  • Mádara Bodylotion, tror även denna kom med en Glossybox, Tråkig doft av hö, men krämen var ganska återfuktande. Dock inget jag skulle köpa eftersom den faktiskt var rätt så trist.
  • L'Occitance Amande duscholja, den här är rätt så trevlig. Den doftar helt ok till skillnad från andra duscholjor jag testat och man blir inte torr i huden när man duschar med den.
  • Yves Rocher Nail polish remover, helt ok nagellacksborttagning. Men dyr om man jämför med Lidl's blå variant som är lika bra. 

3 kommentarer:

beautylana sa...

Jag håller med att Cristalliste balsam är väldigt odryg!
Gillar Loccitanes duscholja :-)

beautylana sa...

Jag håller med att Cristalliste balsam är väldigt odryg!
Gillar Loccitanes duscholja :-)

Ninni sa...

Ah, samma åsikter alltså.