onsdag 18 september 2013

Roliga grejor

Kolla här vad som damp ned hos mig i mitt smyckeprojekt. Jag gillar den här lilla gubben skarpt med sina dinglande ben och armar. Är ni sugna på honom så kostar han bara 25:- + frakt, kanske ge bort i present? Kedjan är ca 74 cm lång.
 Strassglasögon har han också, han är rätt stor som ni ser.
Kommer ni ihåg i somras att jag köpte ett hårband med löv när jag var i Spanien? Jag har använt det jättemycket sen dess och det har blivit en favorit. Beställde därför hem några stycken till, fast med blommor denna gången. Ett att ha själv och två som jag säljer. 25:-/st tar jag för dem, inte dyrt väl?

Frakten är som vanligt 12:- oavsett vad ni vill köpa av mig. Maila mig på ninni_70@hotmail.com om ni är sugna på något. Sök gärna på rubriken smycken i högerkanten så ser ni vad jag har. En del saker kanske är sålda, men fråga gärna! :-)

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag gillar också gubben, men jag tycker den är lite för stor. Om den hade varit mindre hade jag nog klippt till!

Ninni sa...

Okidoki! :-)