lördag 1 oktober 2011

Tio tomma

Japp, då var det dags igen, här går det undan på tömningsfronten!
 Från vänster:
-Schampoo repair och balsam från Oliva. Schampoot var jag inte riktigt överens med, gillade det för färgat hår bättre. Balsamet är ok men mitt sommarslitna hår behöver mer just nu. Gulliga Karolina på CCS skickade mig i förra veckan både ett nytt schampoo för färgat hår samt en ny tub duschkräm, det var de två produkterna som jag gillade bäst så tack snälla!
-The Body Shop Vitamin E Face mist, den här är det hälften kvar i. Jag har inte vanan att använda ansiktsspray så den blev stående alldeles för länge trots att den egentligen var rätt så skön att spraya med.
-Ahava 3-in-1 mineral toning cleanser, denna har jag recenserat här. Ingen höjdare...
-Elvital volymschampoo, helt ok produkt som inte stack ut på något sätt.
-The Body Shop Aqua lily Eau de toilette, inte ofta parfymer tar slut, men denna gillade jag jättemycket! Synd att den utgått, en jättefräsch sommardoft helt i min smak.
-Vandini läppbalsam, hittade denna i en ficka i en jacka jag inte använt på länge så den kändes inte så fräsch, minns att den var helt ok och doftade vanilj.
-Weleda fotkräm, den här gillade jag mycket trots att den doftar lavendel som inte är min favoritdoft. Lagom fet och kändes jätteskön. Kanske inte botar de torraste hälarna, men bra i övrigt. Kanske t o m köper mig en fullstor tub vad det lider...
-E.L.F läppstift från deras mineralserie i färgen Pouty petal, riktigt skönt läppstift som känns mer som ett läppbalsam, helt doftfritt och mycket prisvärt. Det är få läppstift som tar slut för mig, men detta gjorde faktiskt det.
-E.L.F concealer i stiftform, nej denna var ingen höjdare, torr och trist och dessutom gick stiftet av och jag har svårt att motivera mig att använda den då så den fick åka i soptunnan trots att jag inte använt den mycket alls.

2 kommentarer:

Josephine sa...

Gud vad duktig du är, nu går det trögt hos mig att tömma :)

Ninni sa...

Gör slut på lite prover så går det fortare. ;-)