måndag 21 januari 2013

Tre farliga shoppingtips!

Mäh, jag halkade dit igen... denna gången hade iForm ett erbjudande med produkter från Ole Henriksen, ett märke jag inte testat. Här hittar ni det. Man måste väl testa alla märken va?

Sen har Apoteket halva priset på utvalda produkter från Nouba just nu och dessutom gratis frakt. Vet inte om det endast gäller medlemmar, men koden är Nouba50. Obs! Gäller bara webshoppen. Här hittar ni det. Är lite sugen på en quatroskugga från märket, men jag får bara inte... nej Ninni du får INTE!

Jo, budgetmärket MUA har halva priset på allt just nu med koden MUA50, gäller till den 24:e januari tydligen. Man måste shoppa för minst £30 som sedan blir £15 vid checkout när koden används. Jag tror även man kan få fri frakt men är osäker om det gäller oss i Sverige. Dock är det problem med sidan idag för det blev väl stor anstormning antar jag. Jag provade och sakerna man lade ned i korgen försvann efter en stund samt att det var otroligt trögt. Här hittar ni iaf sidan. Jag tänker titta imorgon om det går bättre då för jag är sugen på några paletter, de är nämligen otroligt billiga och ser finfina ut. Då slipper jag släpa hem dem från London i februari och kan ägna mig åt andra märken när jag är på Superdrug. Paletter kan man väl aldrig ha för många av? Fast allt kanske är slut imorgon, kanske ska sätta klockan mitt i natten när andra shoppare sover?

Har ni några bra tips idag?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag fick mail också om Nouba, har inte vågat kolla så mycket än... Men kan nog snart inte hålla mig. Vad tycker du är bra eller bäst från märket? Har faktiskt inte provat något från Nouba.(än)

Ninni sa...

Jag har inte heller testat tyvärr... vet inte varför faktiskt.