lördag 27 augusti 2011

Benefit - They're real

Ledsen för plottrig bakgrund, skulle fotat mot något enfärgat ser jag nu. Nåja, det får duga ändå. Jo, jag hade ju span på den nya mascaran från Benefit som heter They're real. När jag kom till varuhuset El Corte Ingles så hade de den inte. Typiskt tänkte jag. Men sen var jag där nån vecka senare igen och sedärja - nu fanns den! Ska bli spännande att prova. Dock kommer denna att få vänta i gömmorna ett tag för jag har en annan mascara som jag precis plockat fram för användning. Vilken det är får ni se snart! Den andra mascaran har jag också längtat efter att prova, är ju lite snål och tillåter mig själv bara att ha en mascara under användning åt gången då de blir sunkiga annars.

Jag tittade även lite på Benefits nya Cha Cha Tint som expediten envisades med att vilja kleta in mina kinder med. Men herregud vad orange den var, inget för mig alls, tyckte jag så ut som en clown. Den passar säkert tjejer som klär i varma färger, men på mig var den helt fel.

Off topic; För precis ett år sedan var jag och min mamma i NY, jag är så glad att det inte var i år vi skulle åka för det är ju orkan på gång där nu och alla flygplatser verkar vara stängda i området.

3 kommentarer:

Emma sa...

Oh, jag vill också ha en!

Kerstin sa...

Ska bli jättespännande att höra vad du tycker om den!

Ninni sa...

Japp, men ni får vänta lite för jag ska prova en annan först juhu. :-)