fredag 26 augusti 2011

Marie Claire och Ciaté

Engelska tidningar är hårdvaluta när vi är i Spanien. Jag och grannfrun (som för övrigt bor i England tills om några dagar när hon flyttar till L.A) älskar båda dessa skvallriga magasin. Red, Grazia, Hello och allt vad de heter - alla duger fint i hängmattan. Grannfrun brukar ta med ett par stycken tidningar när hon anländer till Spanien och jag brukar ta med mig några svenska tidningar till henne och sen byter vi. Sen köper vi även tidningar i Spanien för de har gott om engelska magasin i butikerna då den spanska solkusten har många engelska turister.  
Denna gången föll valet på Marie Claire som dessutom hade gåva-på-köpet i form av ett Ciaté-lack. Det gick ju inte att motstå!
Nyansen är inte direkt unik, men jag hade inget lack från detta märke sedan tidigare så jag blev såklart lite nyfiken.
Svårt att se nyansen på denna bilden då det nästa ser svart ut, men det var rätt fint och lättlackat. Flipflopsen köpte jag i Thailand häromåret, minns att de kostade hela sex kronor (!) - de är mina favoriter!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilket tjusigt lack! Flaskan är otroligt fin.

Ninni sa...

Ja, den är söt.