onsdag 28 januari 2015

Etude House - Silk Scarf

Minns ni den här hårinpackningen i engångsförpackning som jag hade med i ett av mina tio tomma-inlägg? Den kommer från Sydkoreanska Etude House. Jag tyckte den var så nedrans bra att jag bestämde mig för att köpa mer av den. Mitt hår fick en helt annan glans utan att på något sätt kännas fett och nedtyngt. 

Jag blev störtglad när jag hittade den här förpackningen på eBay, den rymmer fyra småflaskor med denna förträffliga hårinpackning, jag hoppas det är samma nu för annars blir jag besviken.
Nånstans kring 75:- får man ge för en sån här, varje liten flaska rymmer 10 ml och jag vet inte ännu om de räcker till mer än en användning per flaska. Det finns flera olika sorters förpackningar av dessa verkar det som. Frakten från koreanska shoppar på eBay är oftast gratis.