onsdag 21 januari 2015

Hourglass - är de så bra som alla säger?

Det senaste året har jag hört en massa bra saker om ett dyrt märke som heter Hourglass. Speciellt bra ska de vara när det gäller puder och rouge. Nu har de även kommit med skuggpaletter som höjs till skyarna av bl a Wayne Goss. Vette tusan om jag kan motstå snart, kolla bara paletten ovan, visst ser den ljuvlig ut? Typiskt att jag inte har någon bokad resa till USA. Vet inte ens om vi kan få tag på märket här i Sverige. Space NK säljer Hourglass, men dessa finns inte - inte ännu iaf.

Har du testat något från Hourglass och vad tyckte du?

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Oj så fin palett! Jag är också nyfiken på märket. Har tyvärr inte testat, eller ens set IRL...

Lotta L sa...

Jisses vad snygg den är! Otroligt vacker palett! Jag har hört talas om märket, men aldrig provat något själv.

Ninni sa...

Visst är den fin!

Lackert sa...

Den var verkligen vacker, hade nog aldrig vågat använda den för den är ju så fin att titta på ;)

Ninni sa...

Nej, det är ju ofta problemet med fina paletter. Jag har inte vågat röra min lilla Givenchy-byrå ännu...