måndag 26 januari 2015

RMK Ingenious Powder Eyes Shiny Navy

Har ni sett en så läcker skugga! Den kommer från RMK och nyansen heter märkligt nog Shiny Navy trots att jag anser att den är mer teal-färgad. Jag kunde bara inte motstå denna när jag en kväll surfade runt på Beautybays hemsida.
Sånt här kan jag bara inte motstå även om jag oftast till vardags använder mer neutrala nyanser.
Jag fick ge £11,74 för min skugga och ni finner dessa här. De finns i flera roliga nyanser. Nu gäller det bara att se till att använda den också... jag har varit lite lat med att sminka mig på sistone men börjar få suget tillbaka. Tror det beror på avsaknaden av ljus nu på vintern, det går ju inte att se vad man gör!

6 kommentarer:

Lina sa...

Gud vilken snygg skugga!

Lotta L sa...

Jösses vilken underbar färg! Den ser helt ljuvlig ut!

Anonym sa...

Jättefin, en riktig Carin-färg!

Ninni sa...

Ska se om jag får till en sminkning med den. Provade den häromdagen och fick komplimang av sambon, men det var ju för mörkt för att fota!

Lackert sa...

Otroligt snygg! Tycker åxå den ser mer Tale ut men snygg är oavsett namn :)

Ninni sa...

Visst är den! :-)