fredag 30 januari 2015

Testat Depends 7 Day-lack lite mer

Jag tänkte bara återkomma lite till Depends nya 7 Day-lack, jag har nämligen testat några fler nyanser nu och jag kan rapportera att på mig håller de 4-5 dagar utan problem, sedan uppstår lite chipp här och där. Vanliga lack är fula på mig inom två dagar så jag tycker dessa är toppen!

På bilden ser ni den nyans jag gillade bäst av de lacken jag fick med mig från Daisy Beauty Expo, detta lack heter Dimly lit. Lacken kostar bara 39:-/st och man behöver som sagt även ett startkit med rengöring, under- och överlack som kostar 99:-. Mycket nöjd alltså - spring och köp!

5 kommentarer:

Lotta L sa...

Bra att veta att dom håller bra! Kommer nog att testa dessa!

Ninni sa...

Tycker jag! 😊

Evelinas blogg sa...

Snyyyyyyyggt målat! :)

Ninni sa...

Tack vännen!

Anonym sa...

Ooh, vilken fin nyans! Den fanns inte med i min färguppsättning. Får nog kila iväg och uppdatera min 7day-garderob!