lördag 28 mars 2015

Beauty Crowd - Milani och gratis frakt i helgen!

Milani är ett budgetmärke som jag gillar! De har fina grejor till helt ok priser. Dock har vi svenskar varit hänvisade till eBay eller amerikanska webshoppar för att få tag på märket på nätet. Jag brukar passa på att handla när jag är i USA för där finns produkterna på CVS och Walgreens till bra priser. Häromdagen snubblade jag över en brittisk shop som heter Beauty Crowd, de har precis tagit in Milani! 


Den här helgen har de dessutom gratis frakt med koden SHIP02 (annars kostar billigaste frakten £3,95 till Sverige). Koden är dock lite lurig för den drar bara bort den brittiska fraktkostnaden på £2,95 så man får ändå betala ett pund, men det kändes ok tyckte jag. Jag slog till på två produkter som ni ser nedan. Milanis rouge är hyllade bland skönhetsbloggare så jag var ju såklart nyfiken och så köpte jag en mascara som såg lite spännande ut, precis som om jag behövde fler mascaror... 


Shoppen håller även på att sälja ut lågbudgetmärket ELF som ju är på väg att försvinna från Europa så vill ni ta chansen så är produkterna verkligen billiga just nu, men skynda fynda! 




Order Summary

  • Milani Total Lash Cover Mascara
    Milani Total Lash Cover Mascara × 1
    £6.00
  • Milani Baked Blush
    Milani Baked Blush × 1Red Vino
    £6.00
Discount- £2.95
Subtotal£9.05
Shipping£3.95
Taxes£0.00
Total£13.00
Paid
£13.00

Inga kommentarer: