fredag 27 mars 2015

Yves Rocher - Ultra-Concentrated Cure for Stubborn Zones

Vad är nu detta? Jo, det är en sjudagarskur från Yves Rocher som ska vara som ett serum för att slimma och ta bort celluliter. Meningen är att man morgon och kväll ska smörja in sina så kallade problemområden och så ska man märka skillnad.
Serumet, som har en specialförpackning med två delar där man genom ett vridande klick ska blanda ihop de två substanserna. Y-mangostin är det aktiva ämnet. Jag googlade lite på det och kom på att det kommer från någon sorts träd.
Flaskan har pumpfunktion som ni ser. Jag ska ärligt säga att jag är skeptisk till detta, jag tror att man borde ha hört mer om det ifall det funkade. Men för all del, jag tänker prova på mina lår. Nu gäller det bara att komma ihåg att använda detta. Tror ni att det funkar? I så fall vore det ju revolutionerande.
159:- kostar en sån här flaska och den rymmer 15 ml så den är inte så stor. Speciellt om man ska använda den på stora delar av kroppen så lär det blir rätt dyrt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det funkar inte. Svär på min fars grav.

Minerva sa...

Ja, jag säger som norrlänningen: Jag är scheptisk.