måndag 16 mars 2015

Jordana - Twist & Shine

Alltså jag har massor av läppglans och läppstift som jag inte ens öppnat i mitt förråd. Galet men kul! Jag älskar mitt förråd och att få ta fram något nytt ibland, det är nästan som att shoppa faktiskt! Jag brukar ju passa på att bunkra när jag är ute och reser och speciellt kul är det såklart att handla i USA! Ja, iaf innan dollarn gick upp med sisådär 30%, suck. Häromdagen, när jag jobbade hemma, så skulle jag äta lunch med en väninna på stan. Perfekt tillfälle att plocka fram något nytt och testa!
Jordana är ett märke som finns att köpa i amerikanska drugstores och i webshoppar som Beautyjoint och på eBay. Jag har bl a en brynskugga från märket tidigare och den använder jag ofta. Såklart har de även läppkritor såsom de flesta märken nuförtiden. Den här läppkritan är i nyansen Honey love.
Stiftet är skirt och har den där bäriga fina nyansen som jag älskar! Jag är mycket nöjd med känslan på läpparna och kan lätt se att detta kommer att bli en favorit. Den har en mycket svag doft av bär, knappt så doften känns alls.
Jag gillar verkligen denna, den är minst lika skön på läpparna som dyrare märkens läppkritor. Denna kostar kring 30:- så den är ett verkligt fynd!

7 kommentarer:

Minerva sa...

Har något nagellack från Jordana som är hur bra som helst och kostade knappt någonting!

Lotta L sa...

Jättesnyggt! Jag gillar sådana "glanspennor" till läpparna.

Ninni sa...

Man borde nog prova fler grejor från det här märket!

Kerstin sa...

Jättesnyggt! Man kan ha hur många läppkritor som helst tycker jag :)

Ninni sa...

Ja! Massa massa!

Lackert sa...

Galet snyggt! Så tråkigt att dollarn stigit märkte det när jag satt och kollade runt på ebay...hoppas den sjunker igen

Ninni sa...

Visst är det trist... suck.