torsdag 2 juni 2011

Coal

Idag kände jag för lite blågrönt, valde ut skuggan Coal ur min Stila-palett Backstage eye shadow palette.
Jag ville ha lite tryck i skuggorna och det får man bäst med en lite klibbig grund så jag lade pennan Silver grey från budgetmärket Claudia på den rörliga delen av ögonlocket och även lite under ögat. Sen tryckte jag dit Coal.
Upp till brynet lade jag sedan gamla hederliga H&M-skuggan Hot sand (som vanligt den ljusa delen av skuggan). Om ni inte har den skuggan så spring och köp, tror inte den kostar mer än 39:- på H&M så den är ett riktigt budgetfynd. Numera är färgerna i varsin kaka så den ser lite annorlunda ut. Den är helt suverän att tona upp skuggor till brynet med och har precis lagom mycket skimmer.
Här nedan ser ni grejorna. Mascaran är Deborah's Absolute Hi-tech, gillar den jättemycket fortfarande.
Åh, vad det känns lyxigt med hela fem dagar ledigt, jag älskar sovmorgon! Vi har bekanta som är här och hälsar på från London så det blir roligt! Det är våra grannar som vi umgås med när vi är i Spanien som kommer, de har huset brevid oss därnere, mamman i familjen är från Göteborg så de kommer hit ibland.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Urfin sminkning!

Lotta sa...

Härlig färg!

Ninni sa...

Ja, visst är den fin! Tror faktiskt att alla klär i den färgen dessutom.