fredag 3 juni 2011

Småinköp från Yves Rocher

I min handväska har jag ett speciellt fack för alla bonuscheckar och rabattkuponger som trillar in. Jag brukar rensa ibland och kasta sådana som gått ut i datum, men många av dem använder jag faktiskt så det är bra att alltid ha dem med sig. När jag gick på stan igår så använde jag både bonuschecken från Åhléns (nya leggings) och bonuschecken från Kicks, i den sistnämnda butiken hade jag dessutom 20% på en annan kupong (det inköpet är jag lite hemlig med tills vidare, ni kan gott få undra lite,hihi). Jag är en riktig rabatt-kupongskärring brukar jag skojja om, men man spar pengar (eller rättare sagt: kan shoppa mer) när man använder kuponger.
På min lilla shoppingtur kom jag på att jag hade ett kort med erbjudande från Yves Rocher också i mitt rabattkupongsfack, brukar få dem i brevlådan eftersom jag är med deras kundklubb. Om man köpte valfri produkt så fick man en stor flaska duschkräm (400ml) i på köpet och sånt går ju alltid åt i en familj med två barn. Hallon kanske inte är mitt förstahandsval, men helt ok, ena sonen älskar hallon så han blir nog glad. Nu kan han få slösa lite, han sjunger så fint i duschen.
Redan förra gången jag var inne i Yves Rocher-butiken hade jag nosat lite extra på den här pennan som kommer från deras sommarkollektion, ja, ni ser ju i förra inlägget att jag gillar den här blågröna färgen... hihi.
Pennan kostade mig bara 45 kronor så jag kände mig väldigt nöjd med inköpet.

5 kommentarer:

Madde sa...

Jag har kollat in den pennan oxå =) men kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte!

Lotta sa...

Fin färg på pennan!
Vaddå för rabattkupong på Kicks? Har jag missat nåt?

Carina (TotalBeauty) sa...

Ser fin ut på bild! :)

Ninni sa...

Ja, jag måste prova den ordentligt! :-)

Ninni sa...

Ja, just det rabattkupongen på Kicks, den kom med bonuschecken häromveckan.