söndag 5 juni 2011

Systrar från H&M

Brukar ni ha samma lack på fingrar och tår? Det brukar nästan aldrig jag ha. Anledningen är oftast att jag målar om vid olika tillfällen. Men igår målade jag om vid samma tillfälle, bestämde mig för att ta två lack ur samma kollektion.
Fingernaglarna fick färgen Sinful Señorita, en ceriserosa färg med en lite holografiskt skimmer.  
Tånaglarna fick lavendellila Mad about you från samma nagellacksserie.  
Det lacket är också holografiskt, fast väldigt lite. I serien ingår även ett guldfärgat och ett silverfärgat lack som båda är lite holografiska, jag har dem också. Alla är jättefina och täcker på två lager utan problem. De sitter dock inte så jättebra även fast jag kör överlack (Orlys's snabbtorkande In a snap).
Visst är de fina systrarna? Dessa finns inte att köpa på H&M längre för de är ingalunda nya, jag har faktiskt fått alla fyra i present av en gullig jättegullig tjej som kallar sig Moonstruck. Jag har säkert visat dem i bloggen förut.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Superfint! Jag gillar Sinful Seniorita bäst.

Jag har samma lack på fingrar och tår ibland, men oftast olika.

Carina (TotalBeauty) sa...

Håller med Kerstin.

Gillar Sinful Señorita allra bäst :) helt knäppt men jag äger inte ett enda lack från H&M.

Lotta sa...

Båda två var jättefina, men jag gillar nog det på tårna bäst!

Jag brukar aldrig måla tånaglarna, mest för att jag har så fula tår!

Anonym sa...

Jag vill definitivt att det ska matcha! Dina lack var snygga, köpte ett ljusblått häromdagen men det hade ingen färg, bara lite glitter. inte vad jag ville ha. /C.

Ninni sa...

Jag gillar nog båda lika mycket faktiskt. :-)
C; Kör ett annat lack och toppa med ditt nya blå vetja!

Sminkan sa...

Jag matchar inte händer och fötter. Och lacken du valt är ljuvliga båda två. Önskar jag med hade haft det i silver och det i guld...

Ninni sa...

Sminkan; du har säkert dupes till dem om jag får gissa. :-)