onsdag 15 juni 2011

Gatineau

Ibland har jag verkligen ingen koll alls. Jag gjorde slut på min ögonsminkremover från Clarins för ett litet tag sedan, den lilla flaskan hade räckt jättelänge för det går ju bara åt pyttelite åt gången. Jag trodde att jag hade två till ögonsminkremovers på lager, men det visade sig att den ena var ett ansiktsvatten och den andra var en ansiktstvätt. Så jag fick hastigt och lustigt leta upp en ny ögonsminkremover i någon av de underbara webshopparna som finns. Ville testa något nytt men jag hittade ingen fullstor förpackning som riktigt lockade. Men så fick jag syn på detta härliga kit från Gatineau som faktiskt innehåller bl a en ögonsminkremover och jag slängde in en beställning. Jag älskar ju kit med småprodukter!

Kittet innehåller (från vänster):
-Ögonsminkremover 50 ml
-Ansiktsvatten 50 ml
-Ansiktstvätt 50 ml
-Fuktserum 5 ml
-Fuktkräm 15 ml

Ska bli jättekul att testa eftersom jag aldrig haft något från Gatineau förut. Jag köpte mitt kit på Feelunique för £19,95 vilket är ca 215 svenska kronor. Jag kommer att börja testa ögonsminkremovern direkt, men de övriga produkterna kommer att få vänta ett bra tag för jag har massa andra produkter på kö först.

Har ni testat något från detta märke och vad tyckte ni i så fall?

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag har aldrig hört talas om det märket. Det ska bli spännande att höra vad du tycker

Kerstin sa...

Jag har inte testat, men tycker också att det ska bli kul att läsa vad du tycker!

Ninni sa...

Vem vet, jag kanske har startat en Gatineau-trend här? :-)

Carina (TotalBeauty) sa...

Kände inte ens till märket. Kul att du testar dem, så att vi andra får veta ifall det är något att hänga i julgranen.

Caroline sa...

Tack för hjälpen! Jo känns pålitligare att få ett svar direkt än att googla på det :)