tisdag 7 juni 2011

Matrix Colorsmart Schampoo

Jag har ju färgade slingor i mitt hår. Det innebär att jag försöker hålla mig till schampoon för färgat hår för att behålla glans och pigment. Det här schampoot köpte jag hos Feelunique för en tid sedan och nu är flaskan slut. Jag har inte använt balsam i samma serie för jag hade kvar av ett annat som jag använt under tiden.

Detta är ett av de bästa schampoon jag använt faktiskt! Det doftar ljuvligt, löddrar underbart och ger fin glans åt håret. Jag använder alltid balsam eller inpackning efter schamponering, men jag märker ändå om ett schampoo gör håret strävt och tråkigt och det gör inte detta. Dessutom var det inte särskilt dyrt, jag gav £5,95 för min flaska här, vilket är drygt 60 kronor. Vet inte vad denna kostar i svenska butiker, men troligen är den dyrare. Jag kommer helt klart att prova fler produkter i denna serie för jag ger betyget 5 här!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Åhh, det där har jag med och balsamet också. Jättebra! Jag betalade 129:- på LYKO för bägge.

Ninni sa...

Det var ju ett jättebra pris! Jag är lite sugen på inpackning i serien nu inför sommarens salta bad.