lördag 4 juni 2011

Tio tomma

Jag har faktiskt redan tömt tio förpackningar till! Tycker inte det var länge sen jag körde ett sånt här inlägg, men när man räknar med testers och småflaskor så går det ganska fort.

Här är lite snabb-info om grejorna:
-Ciens nagellacksremover, bäst och billigast. Hittas på Lidl för sisådär 16:-.
-Biotherm Skinergetic dag- och nattkräm, recension hittar ni här.
-Active sensitive dagkräm från Yves Rocher, hmmm... minns inte ens om jag gillade den, ganska ordinär troligen och för litet prov för att recensera. Tror jag haft nån liten tub av denna förut också.
-Dove deo, doftade gott och funkade fint. Recension här.
-Date doft Truly Treasured, skratta inte ihjäl er för att jag använde en tonårsdoft för denna var riktigt god! Doftade lite som svarta vinbär! Mums! Vann i en tävling för jättelänge sen och har gillat den mycket som vardagsdoft.
-Clarins Instant Eye Make-Up remover. Recension här. Kommer inte köpa i fullstorlek för jag gillar inte tvåfasremovers då de är för feta för mig.
-Bath&Bodyworks Coconut lime verbena body lotion - ljuvlig! Doftar väldigt starkt men gott så skippa parfymen om ni använder denna. Kom från ett hotell, men finns att köpa också (har inte riktigt koll på var dock).
-Kanebo Sensai Silky purifying creamy soap, underbar ansiktstvätt! Läs mer om den här.
-Aveeno Daily Moisturizing lotion, haha, denna använde jag som en bodylotion, men den var nog menad för ansiktet ser jag nu. Helt oparfymerad och ganska ordinär lotion. Köpte min i New York på något apotek. Vet inte var man kan hitta detta märke, men det är ofta annonser i Allure för deras grejor så jag ville prova.

4 kommentarer:

Carina (TotalBeauty) sa...

Hihi har du redan hunnit gå igenom 10 produkter :)

Jag kämpar på för att kunna skriva ett sådant här inlägg, kommer nog snart ett sådant inlägg på bloggen :)

Jag gillar personligen Clarins Instant Eye Make-Up remover starkt, men så har vi ju lite annorlunda hy, min hy har ju en tendens att dra sig åt det normala/torra hållet.

Ninni sa...

Japp, de sista tio gick riktigt fort. :-) Jag har ganska normal hud i övrigt, men kring ögonen är den ganska fet. Egentligen är det bra för då får jag inga torrhetsrynkor, men feta ögonprodukter funkar ju dåligt på mig...

Kerstin sa...

Snart, snart, snart kan jag haka på :)

Ninni sa...

Ja, det blir kul! :-)